Termeni si conditii
GENERALE DE VANZARE ( TCGV)
Inainte de a utiliza sau obtine orice materiale, informatii, servicii prin
intermediul acestui magazin online, va rugam sa cititi cu atentie Termenii si
Conditiile.
1. Informatii administrator magazin online
EUROMILLING RS SRL
cu sediul social în Bistrita, jud. Bistrita-Nasaud, Str. Agronomului nr.31 H ,
înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului sub nr. J06/431/2017,
cod fiscal 37485517 ,
telefon numarul: 0743/288 665.
Livrarea produselor se face numai prin curierat sau prin posta romana. Nu
avem program de lucru cu clientii.
Ne puteti contacta prin urmatoarele mijloace:
- prin posta la adresa de corespondenta: Str. Agronomului nr.31H,
Eurogaz, Bistrita
- prin e-mail la urmatoarea adresa: office@eurocnc.ro
- prin telefon la numarul: 0743/288 665.
2. Acceptare TCGV
Administratorul va ofera accesul in magazinul online si utilizarea acestuia,
sub rezerva acceptarii de catre dumneavoastra a acestor termeni si
conditii. Prin accesarea, utilizarea, obtinerea sau achizitionarea
oricarui produs, continut, date, materiale, informatii sau servicii prin
intermediul magazinului nostru online, dumneavoastra sunteti de acord sa
respectati acesti Termeni si Conditii.
3. Drepturi de autor
- Vizitatorul/Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu
va descarca/utiliza continutul magazinului eurogaz.ro, imagini,
descrieri, elemente grafice, fara acordul scris al administratorului intrucat
reprezinta proprietatea administratorului, fiind aparat de legea dreptului
de autor si de legile referitoare la proprietatea intelectuala si industriala.
4. Perfectarea contractului la distanta, valabilitate
Contract la distanta - orice contract încheiat între administrator si
cumparator în cadrul unui sistem de vânzari sau de prestare de servicii la
distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a
consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de
comunicare la distanta, pâna la si inclusiv în momentul în care este încheiat
contractul.
- Accesarea site-ul eurogaz.ro, se face in mod gratuit si simpla navigare
in paginile acestuia nu este conditionata de inregistrarea dvs. ca si
utilizator..Pentru a beneficia de serviciile puse la dispozitie de
site-ul eurogaz.ro , precum achizitionarea de produse oferite de acesta
va trebui sa va creati un cont de utilizator.Aceasta presupune acceptarea
prealabila de catre dvs. a TCGV . Aceste reglementari constituie baza
contractuala a raporturilor dintre utilizator si societate.
- Odata cu lansarea comenzii de pe eurogaz.ro, cumparatorul accepta comunicarea
prin e-mail sau telefon prin care administratorul isi deruleaza activitatea.
- Prezentul contract la distanta intra in vigoare in momentul confirmarii
comenzii de catre administrator. Confirmarea se efectueaza electronic (e-mail)
sau sms.
TCGV eurogaz.ro stau la baza contractului astfel perfectat.
- Administratorul nu considera sub nici o forma o comanda neconfirmata ca avand
valoarea unui Contract.
- Pentru a cumpara si intra in posesia produselor oferite spre vanzare de
eurogaz.ro sunt necesari urmatorii pasi:
- inregistrare dvs. ca utilizator pe eurogaz.ro
- identificarea si alegerea produselor
- lansarea comenzii
- achitarea acesteia in sistem ramburs sau prin plata online cu cardul
5. Preturi, modalitati de plata, modalitati de livrare, facturare
- Preturile sunt afisate pe pagina dedicata fiecarui produs si nu includ
cheltuielile de livrare decat daca este specificat in mod expres acest aspect
sau se ofera ca si bonus pentru comenzile mari.
- Pretul imprimat pe factura este acelasi cu cel transmis de operatori in
momentul confirmarii comenzii.
- Plata se efectueaza in sistem ramburs adica plata la primirea coletului sau
prin sistem bancar prin ordin de plata, iar costul final va contine pretul
produsului comandat, pretul livrarii si daca este cazul pretul timbrului verde
in conformitate cu dispozitiile HG 448/2005.Prin lansarea unei comenzi
electronice sau telefonice pe eurogaz.ro sunteti de acord cu forma de
comunicare telefonica sau prin e-mail prin care site-ul isi deruleaza
operatiunile.
- In cazul in care alegeti ca metoda de plata transferul bancar atunci comanda
intra automat in stadiul de procesat.
Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).
In cazul optiunii de plata "Online prin card bancar" veti fi
redirectionat catre pagina securizata a procesatorului de plati unde veti
completa un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra.
- Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard
(Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul
sistemului "3-D Secure" dezvoltat de organizatiile de carduri
Visa/MasterCard si care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de
securitate ca al celor realizate la bancomat sau in mediul fizic, la
comerciant.
- "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie
legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un
moment de timp, pe serverele magazinului virtual.
Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un
comision de la detinatorul de card!
- Termenul de livrare obisnuit al produselor cumparate din magazinul online
este de 2 zile din momentul confirmarii comenzii, in intervalul orar 08-16:00, de luni pana sambata. Produsele care nu sunt in stoc o sa fie
livrate intre 5 respectiv 7 zile
Produsele comandate vor fi livrate prin reprezentantul firmei noastre sau prin
curierat, intr-un ambalaj corespunzator.
Taxele percepute pentru livrari sunt urmatoarele:
TRANSPORTUL ESTE GRATUIT PENTRU TOATE COMENZILE DE MINIM 5.000 LEI IN
TOATA TARA PENTRU COMENZI SUB 5.000 LEI SE PERCEPE 1.90 LEI PENTRU
FIECARE KILOGRAM DE TRANSPORT.
Se livreaza in toata tara, prin intermediul firmelor de curierat . Taxa de
livrare este de 1.90 lei / kg.. indiferent de localitate. Pentru detalii, va
rugam sa ne contactati la tel. 0743/288 665 sau office@eurocnc.ro
6. Stocuri, Garantii, Returnare
6.1. STOCURI
Produsele sunt disponibile in stoc dar pot exista situatii de out of
stock (stoc zero) pentru cele cu miscare lenta. In functie de solicitari, se
asigura refacerea stocurilor. Clientii sunt informati corect, conform
termenilor si conditiilor, de disponibilitatea produselor comandate inainte de
confirmarea comenzii.
Toate produsele afisate pe site-ul magazinului online eurogaz.ro se pot aduce
in baza unei comenzi, in functie de disponibiltatea stocului furnizorilor.
6.2. GARANTIE
Produsele cu livrare fizica (prin curier) sunt originale, sigilate (in forma in
care provin de la parteneri) si insotite de factura fiscala, chitanta
(eliberata de administrator sau de firma de curierat) si dupa caz certificat de
garantie (pentru produsele care necesita garantie).
6.3. DESCRIEREA SI RETURNAREA PRODUSELOR
Eurogaz.ro depune toate eforturile pentru a fi cat se poate de precis. Pozele
produselor afisate pe site sunt cu titlu informativ.
Daca un produs oferit de eurogaz.ro este diferit fata de descrierea aferenta
acestuia de pe site, il puteti returna respectand prevederile politici de
returnare a produselor a site-ului si in conformitate cu legislatia romana in
vigoare.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la
cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv in termen de 14 zile de
la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea
contractului, in conformitate cu dispozitiile Ordonantei nr.34/2014.
In cazul in care intelegeti sa valorificati acest drept aveti urmatoarele
obligatii:
- de a returna produsul cumparat, in ambalajul original, nedeteriorat,
sigilat. Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea
produselor in caz de razgandire fara ca produsul sa fie deteriorat. În cazul
contractelor în afara spatiilor comerciale, în cazul carora produsele au fost
livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului,
administratorul preia produsele pe cheltuiala sa daca produsele, prin natura
lor au fost deteriorate sau daca a primit consumatorul produsul gresit. Returul
dvs. trebuie sa ajunga la adresa Str. Agronomului nr.31 H, Eurogaz, Bistrita,
judetul Bistrita-Nasaud.
- de a returna produsul cumparat in stare de functionare, nedeteriorat in
starea in care a fost livrat.
Produsul se va returna cu curier UrgentCargus sau cu Posta Romana - in caz de
locatii care nu are acoperire UrgentCargus. Costurile in caz de primit produs
deteriorat sau produs diferit decat cel comandat o sa fie suportate de
EuroMilling RS SRL si cel cu Posta Romana si cel cu ................
6.4. POLITICA DE RETUR
Obligatiile care revin furnizorului în cazul retragerii
(1) Furnizorul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din
partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara întârziere
nejustificata si, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care
este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în
conformitate cu art. 11.
(2) Furnizorul ramburseaza sumele mentionate la alin. (1) folosind aceleasi
modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia
initiala, cu exceptia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o alta
modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea în sarcina consumatorului
plata de comisioane în urma rambursarii.
(3) Fara a aduce atingere alin. (1), furnizorul nu este obligat sa ramburseze
costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un
alt tip de livrare decât livrarea standard oferita de profesionist.
(4) Cu exceptia cazului în care furnizorul s-a oferit sa recupereze el însusi
produsele, în cazul contractelor de vânzare, furnizorul poate amâna rambursarea
pâna la data receptionarii produselor care au facut obiectul vânzarii sau pâna
la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia
acesta a trimis produsele catre profesionist, luându-se în considerare data cea
mai apropiata.
Obligatiile consumatorului în cazul retragerii:
(1) Cu exceptia cazului în care furnizorul s-a oferit sa recupereze el însusi
produsele, consumatorul returneaza produsele sau le înmâneaza profesionistului
sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara
întârziere nejustificata si în decurs de cel mult 14 zile de la data la care
acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în
conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise
înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
(2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea
produselor, cu exceptia cazului în care furnizorul accepta sa suporte acele
costuri sau în care furnizorul nu a informat consumatorul ca aceste costuri
trebuie suportate de consumator. În cazul contractelor în afara spatiilor
comerciale, în cazul carora produsele au fost livrate la domiciliul
consumatorului la momentul încheierii contractului, furnizorul preia produsele
pe cheltuiala sa daca produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod
normal prin posta.
(3) Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveste diminuarea valorii
produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar
pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator
în a-si exercita dreptul de retragere. Indiferent de situatie, consumatorul nu
este responsabil pentru diminuarea valorii produselor în cazul în care
furnizorul a omis sa îl informeze cu privire la dreptul de retragere
(4) Furnizorul trebuie sa poata face dovada diminuarii valorii produselor care
rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii,
caracteristicilor si functionarii produselor.
(5) Atunci când consumatorul îsi exercita dreptul de retragere dupa
transmiterea cererii, consumatorul plateste furnizorului o suma proportionala
cu ceea ce s-a furnizat pâna la momentul în care consumatorul a informat
furnizorul cu privire la exercitarea dreptului de retragere, în raport cu
acoperirea totala a contractului. Suma proportionala care trebuie platita
furnizorului de catre consumator este calculata pe baza pretului total convenit
în contract. Daca pretul total este excesiv, suma proportionala este calculata
pe baza valorii de piata a ceea ce s-a furnizat.
Ce este o reclamatie / sesizare?
“Prin petitie se întelege cererea, reclamatia, sesizarea sau propunerea
formulata în scris ori prin posta electronica, pe care un cetatean sau o
organizatie legal constituita o poate adresa autoritatilor si institutiilor
publice centrale si locale, serviciilor publice descentralizate ale
ministerelor si ale celorlalte organe centrale, companiilor si societatilor
nationale, societatilor comerciale de interes judetean sau local, precum si regiilor
autonome, denumite în continuare autoritati si institutii publice”, conform
art. 2 din O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a
petitiilor.
7. Program de lucru, livrari, termene
- Produsele disponibile in magazinul online pot fi livrate fizic prin curier
sau prin posta
- Termenul de livrare pentru produsele fizice este de 2 zile din
momentul confirmarii comenzii, in intervalul orar 08-16:00, de luni pana
sambata.
- Livrarile fizice se efectueaza door to door, prin curierat rapid/posta
romana- serviciu externalizat deci independent de administrator.
8. Obligatiile cumparatorului
- sa furnizeze informatii reale, corecte si actuale despre entitatea sa atunci
cand acestea i se cer, in caz contrar exista posibilitatea refuzarii
comenzilor;
- sa accepte solutionarea eventualelor probleme in termen de 14 de zile de la
data sesizarii acestora printr-un email adresat administratorului;
- sa accepte TERMENII SI CONDITIILE administratorului odata cu lansarea comenzilor
si sa achite contravaloarea marfii prin metodele puse la dispozitie, la
momentul transmiterii comenzii.
9. Obligatiile vanzatorului
- sa contacteze clientii pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau sms ori
telefonic.
- sa livreze produsele in cel mult 2-5 zile de la confirmarea comenzii.
- sa utilizeze datele personale colectate de la clienti/utilizatori in
concordanta cu sectiunea `Confidentialitate`, parte integranta din
TERMENI SI CONDITII.
10. Politica de confidentialitate
- Administratorul nu incurajeaza SPAM-ul, nu instraineaza sub nici o forma
adresa dvs. de e-mail, cu care v-ati creat cont sau v-ati abonat la newsletter,
unor terte persoane (fizice sau juridice), fara acordul dvs. explicit.
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire
la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor
date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea
datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul
comunicatiilor electronice, administratorul are obligatia de a administra in
conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale
furnizate despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta
persoana. Scopul colectarii datelor este onorarea comenzilor,
reclama-marketing-publicitate si realizarea de statistici proprii necesare
dezvoltarii serviciilor oferite.
- Administratorul colecteaza, de la clientii sai date cu caracter personal
(nume si prenume, e-mail, numar de telefon, adresa si alte date pentru
facturare) numai daca sunt furnizate in mod voluntar. Refuzul furnizarii
acestora determina imposibilitatea procesarii comenzilor transmise online pe
eurogaz.ro
- Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator fiind
comunicate Serviciului Comercial / Marketing ai administratorului si
companiilor de curierat.
- Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, interventie
asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de
a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii
datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea acestora*. Pentru
exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si
semnata la sediul firmei. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va
adresa justitiei.
Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt inexacte, va rugam sa ne
informati cat mai curand posibil.
Observatie:
* orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea
datelor ce o privesc.
Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de
lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de
politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate
figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoana are, de
asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nicio justificare, la
prelucrarile datelor sale personale in scopuri de marketing direct.
Cookie-uri - sunt fisiere text, controlate de browser-ul de internet, care in
versiunea standard este setat sa le accepte. La accesarea site-ului
bijuteriaturcuaz.ro, acesta va solicita browser-ului de internet sa stocheze
cookie in memoria PC-ului. Informatiile din cookie-uri genereaza retinerea
anumitor setari / actiuni intre doua sesiuni distincte, marind astfel viteza de
incarcare a paginilor la urmatoarele vizite. Sunt situatii in care poate fi
retinuta adresa IP-ului de pe care se acceseaza site-ul ori cea a site-ului de
referinta, daca este cazul. eurogaz.ro poate fi utilizat, in anumite limite, si
fara acceptarea cookie-urilor. Aceste informatii sunt necesare pentru a oferi
vizitatorilor/clientilor servicii calitative si nu vor fi vandute, instrainate
sau inchiriate unei terte parti.
11. Litigii
TERMENII SI CONDITII GENERALE DE VANZARE (TCGV) se supun legislatiei romane. In
caz de litigiu, daca rezolvarea pe cale amiabila nu are efect dupa
inregistrarea reclamatiei la sediul companiei, se va apela la instanta
judecatoreasca a Tribunalului din localitatea in care firma isi are sediul.
Daca aveti intrebari sau nelamuriri in legatura cu acesti termeni de utilizare,
nu ezitati sa ne contactati prin intermediul formularului dedicat de contact
sau la adresa de email office@eurocnc.ro
EUROMILLING RS SRL cu sediul social în Bistrita, jud. Bistrita- Nasaud ,Str.
Agronomului nr.31 H, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului sub
nr. J06/431/2017, cod fiscal nr. 37485517 , telefon numarul: 0743/288 665